תשובות לשאלות הבהרה מכרז 5/2021 - למתן שירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבון

מכרזים

תשובות לשאלות הבהרה מכרז 5/2021 - למתן שירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבון

 5/5/2021

תשובות לשאלות הבהרה מכרז 5/2021

למתן שירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבון

מועצה מקומית בסמ"ה ( להלן: "המועצה") מבקשת להשיב לשאלות שנשאלו על ידי מציעים המבקשים להשתתף במכרז, כמפורט להלן.

מובהר כי הודעה זו הינה הודעה מעודכנת, ויש לצרפה חתומה כנדרש למסמכי ההצעה. בכל מקרה של סתירה בין הקבוע במסמכי הפנייה וההסכם ואמור בהבהרות אלו הבהרות אלו יגברו.

 

מס"ד

כתב/הזמנה/ חוזה/ כמויות

סעיף

שאלה

1

שאלה

 

מי נותן/נותני השירותים כיום במועצה נשוא המכרז?

 

תשובה

עלימי את קאסם

2

 

 

מיהו רואה החשבון של העירייה כיום?

 

 

תשובה

רו"ח אליעזר פרקש -מינוי מטעם משרד הפנים

3

 

 

מהן תוכנות הנהלת החשבונות והשכר שעובדים עימן כיום במועצה?

 

 

תשובה

אוטומציה

4

 

 

על חשבון מי חלות עלויות המיחשוב ?

 

 

תשובה

על חשבון המועצה

5

 

 

מי מבצע את מערך הגבייה במועצה וכיצד מתבצעות התאמות בין מערכת הנהלת החשבונות למערכת הגבייה?

 

 

תשובה

מחלקת הגביה בשיתוף חברת גבייה,  התאמות מתבצעות באופן חודשי ע"י נותן השירות מול מחלקת הגביה

6

מכרז מס' 5/2021

3.2.4

בכמה ימי עבודה מלאים בשבוע על מנהלת החשבונות להיות נוכחת במועצה?  בנוסף, צוין כי יום עבודה הינו 5.8 שעות לפחות. הלא זו טעות?

 

 

 

תשובה

חמישה ימי עבודה,7 שעות עבודה ביום

 

 

 

חתימה + חותמת של המציע _________________

 

 

 

מס"ד

כתב/הזמנה/ חוזה/ כמויות

סעיף

שאלה

7

 

 

כמה אנשים עובדים כיום בגזברות המועצה?

 

 

תשובה

 שני עובדים

8

 

 

מתי מתבצע התשלום עבור השירות נשוא המכרז?

 

 

תשובה

לפי תנאי שוטף+30

9

 

 

האם  קיימת הצמדה של התמורה לשכר הממוצע במשק או לכל מדד אחר? ואם כן, מהו המדד?

 

 

תשובה

לא

10

 

 

האם ניתן לחתום בראשי תיבות על כל מסמך וכל עמוד ממסמכי המכרז?

 

 

תשובה

כן

 

 

חתימה + חותמת של המציע _________________