العطاءات
5/5/2021
תשובות לשאלות הבהרה מכרז 5/2021
למתן שירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבון
מועצה מקומית בסמ"ה ( להלן: "המועצה") מבקשת להשיב לשאלות שנשאלו על ידי מציעים המבקשים להשתתף במכרז, כמפורט להלן.
מובהר כי הודעה זו הינה הודעה מעודכנת, ויש לצרפה חתומה כנדרש למסמכי ההצעה. בכל מקרה של סתירה בין הקבוע במסמכי הפנייה וההסכם ואמור בהבהרות אלו הבהרות אלו יגברו.
מס"ד
כתב/הזמנה/ חוזה/ כמויות
סעיף
שאלה
1
מי נותן/נותני השירותים כיום במועצה נשוא המכרז?
תשובה
עלימי את קאסם
2
מיהו רואה החשבון של העירייה כיום?
רו"ח אליעזר פרקש -מינוי מטעם משרד הפנים
3
מהן תוכנות הנהלת החשבונות והשכר שעובדים עימן כיום במועצה?
אוטומציה
4
על חשבון מי חלות עלויות המיחשוב ?
על חשבון המועצה
5
מי מבצע את מערך הגבייה במועצה וכיצד מתבצעות התאמות בין מערכת הנהלת החשבונות למערכת הגבייה?
מחלקת הגביה בשיתוף חברת גבייה, התאמות מתבצעות באופן חודשי ע"י נותן השירות מול מחלקת הגביה
6
מכרז מס' 5/2021
3.2.4
בכמה ימי עבודה מלאים בשבוע על מנהלת החשבונות להיות נוכחת במועצה? בנוסף, צוין כי יום עבודה הינו 5.8 שעות לפחות. הלא זו טעות?
חמישה ימי עבודה,7 שעות עבודה ביום
חתימה + חותמת של המציע _________________
7
כמה אנשים עובדים כיום בגזברות המועצה?
שני עובדים
8
מתי מתבצע התשלום עבור השירות נשוא המכרז?
לפי תנאי שוטף+30
9
האם קיימת הצמדה של התמורה לשכר הממוצע במשק או לכל מדד אחר? ואם כן, מהו המדד?
לא
10
האם ניתן לחתום בראשי תיבות על כל מסמך וכל עמוד ממסמכי המכרז?
כן