17/9/2024
המועצה
המקומית בסמ"ה
מכרז
פומבי מס'2/2024
לביצוע
עבודות שדרוג והקמת מגרש כדורגל ברטעה
המועצה המקומית בסמ"ה (להלן-
"המועצה" או "הרשות" או "המזמינה")
מזמינה בזה להגיש לה הצעות לביצוע עבודות שדרוג והקמת מגרש כדורגל ברטעה, וזאת כמפורט במסמכי המכרז על כל נספחיו.
תנאי ואופן מתן השירות, התמורה ותנאי
תשלומה, וכן יתר תנאי ההתקשרות בין המועצה לבין הזוכה במכרז, המפורטים בתנאי
המכרז, אותם ניתן לרכוש בבניין המועצה החל מיום ב' מתאריך 23.9.2024 .
בחירת הזוכה במכרז תעשה על פי
הפרמטרים במסמכי המכרז, אולם בכל מקרה, אין המועצה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה
ביותר או כל הצעה שהיא. אין בפרסום המכרז משום התחייבות של המועצה להזמין את
השירותים ו/או העבודות נשוא המכרז.
ניתן לעיין במסמכי המכרז קודם לרכישתם, וזאת ללא תשלום.
במשרדו של מנהל מהנדס המועצה בשעות העבודה הרגילות בין השעות 9:00-14:00 בימים א'-
ה, או באתר של המועצה www.basma.muni.il החל מיום ב' מתאריך 23.9.2024.
שאלות והבהרות בעניין המכרז יוגשו בכתב בלבד, בקובץ WORD, לידי אינג' כבהא עלי- מהנדס המועצה וזאת
לא יאוחר מתאריך 30.9.2024 בשעה 12:00
באמצעות דואר אלקטרוני : alik@basma.muni.il את מסמכי המכרז ניתן לרכוש במשרדי
המועצה המקומית בסמ"ה בשעות העבודה הרגילות תמורת 4000 ₪, אשר לא יוחזרו כלל.
לתאום ו/או בירור הרכישה ניתן להתקשר
למס' טלפון 0774709753 .
מפגש סיור מציעים והבהרות
יתקיים ביום ה' בתאריך 26.9.2024
בשעה 14:00, ההתכנסות והיציאה לשטח תהא ממחלקת ההנדסה.
את ההצעה, בצירוף כל מסמכי המכרז
הנדרשים, חתומים כנדרש ע"י המציע ובצרוף ערבות בנקאית להשתתפות במכרז, יש
להכניס למעטפה סגורה ואטומה, ללא סימני זיהוי כלשהם, עליה מצוין "מכרז
פומבי מס' 2/2024" בלבד, ולהכניסה לתיבת המכרזים הממוקמת במשרדי
המועצה המקומית בסמ"ה, וזאת לא יאוחר מיום א' תאריך 06.10.2024 בשעה 12:00.
אין לשלוח את ההצעות באמצעות פקסימיליה או דואר או דואר אלקטרוני. הצעות אשר יוגשו
לאחר מועד ההגשה, או למקום שלא נקבע לעיל, לא יתקבלו ולא יובאו לדיון.
תנאים מקדימים:
·
אישור ניהול ספרים בתוקף לשנת הכספים הנוכחית
·
ברשות
המציע רישיון קבלן רשום בתוקף בענף 100 או ענף 200 בסיווג כספי מתאים לגודל ההצעה.
למען הסר ספק, מובהר כי במקרה של סתירה ו/או אי
התאמה בין נוסח המודעה לבין מסמכי המכרז, יגבר נוסח המכרז.
בכבוד רב,
כבהא ראיד
ראש המועצה המקומית בסמ"ה