1-)
כל המסמכים , כולל תלושי השכר , או טופס
שנתי לשכר ,המוגשים על ידי לשנה הזו , ואני מוסר אותם באופן עצמי ,וחותם עליהם
באופן אישי ,הינם משקפים את הכנסתי האמיתית
וגם היחידה אשר היתה לי אז , על פי התקנון לבקשת הנחה ממס הארנונה ברשויות
המקומיות ,שמתעדכנת ומתפרסמת ע"י משרד הפנים בכל שנה .
2-) אין לי
הכנסה אחרת דאז , או קיצבה , או כל מקור
אחר להכנסה דאז .
3-)
אני מצהיר עם חתימתי שבשנה שעברה – כן / לא היתה לאישתי הכנסה או קיצבה דאז מכל מקור הכנסה .
4-)
אני מודע לכך שאם יתברר למועצה בכל רגע
או אמצעי , שהפרטים והמסמכים אשר מסרתי
אותם חסרים או לא נכונים , המועצה רשאית שלא להעניק לי את ההנחה , ולדרוש ממני את
כל המסמכים האמיתיים דאז , וגם לבטל לי את ההנחה אם כבר עודכנה בטעות .
5-)
במכתבי זה , אני מתחייב שאם תוענק לי כל
הנחה על פי החוק , לשלם את היתרה בהקדם האפשרי , בתוך אותה שנה , אחרת אני מודע
שלמועצה ישנה זכות לבטל לי את ההנחה ,אם לא תוסדר יתרת החוב .
ידוע
לי שלא תוענק לי הנחה לשנה זו, אם ישנה יתרת ארנונה משנים קודמות .
הערות :
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
לידיעתכם
.....ולטיפולכם .
חתימה