מכרז פומבי 2/2025 לתפקיד יו"ר ועדת תכנון טיפול

משרות

מכרז פומבי 2/2025 לתפקיד יו"ר ועדת תכנון טיפול

27/4/2025

מכרז פומבי 2/2025  לתפקיד יו"ר ועדת תכנון טיפול

 

תואר המשרה:

יו"ר ועדת תכנון טיפול

דרגת המשרה ודירוגה:

דירוג עובד סוציאליים

היקף העסקה:

50% משרה

סוג מכרז:

פומבי

כפיפות

מנהלת המחלקה לשרירותיים חברתיים וקהילתיים או מי שהוסמך על ידה

תיאור התפקיד:

·         אחריות, בשותפות עם ראש הצוות ומנהלת האגף, להטמעת דרכי ונוהלי העבודה של הועדה במחלקה.

·         סיוע לעובדים הסוציאליים במחלקה בייעוץ מוקדם באשר להתאמת הבאת עניינו של הילד והמשפחה לדיון בוועדה.

·         אחריות לבנייה ולניהול של הצוות הרב מקצועי הקבוע בוועדות.

·         קבלת המידע הנחוץ לדיון בוועדה מעו"ס המשפחה- דו"ח סוציאלי, דוחות מגורמים אחרים, תיעוד תהליך ההכנה לדיון ובדיקת המסמכים.

·         קבלת החלטה על קיום דיון בהרכב חדש ומורחב בהתאם לעילות להתכנסות בהרכב החדש.

·         קביעת מועד לדיון בוועדה לא יאוחר מ-21 יום ממועד קבלת כל המסמכים הנדרשים לדיון.

·         אחריות לזימון בכתב של כל חברי הוועדה הקבועים, בני המשפחה והמשתתפים האחרים לפחות 14 ימים מראש.

·         העברת הדו"ח הסוציאלי מראש לחברי הוועדה הקבועים לפחות 7 ימי עבודה לפני הדיון.

·         אחראי לניהול דיוני הוועדה. * תיעוד הדיון והתכנית הטיפולית.

·         קביעת דיון מעקב וקיומו להערכת התוכנית הטיפולית ותוצאותיה.

·         הכנת תכנית שנתית לעבודת הוועדה, לרבות מועדי פגישות של חברי הוועדה הקבועים לליבון סוגיות מקצועיות. העברת המועדים של הדיונים לחברי הוועדה הקבועים. דיוני הוועדות ייקבעו בהתאם לתכנית זו אלא אם מדובר בדיון דחוף שלא מהמניין.

·         קיום קשר עם מדריכים ראשי צוותים במחלקה ועם גורמים רלוונטיים בקהילה.

·         אחריות לריכוז וניתוח נתונים שנתיים, כולל המענים הנדרשים לתכנון שירותים ברשות, הצגת הנתונים להנהלת המחלקה.

·         העברת נתונים לפיקוח המחוזי אחת לשנה לא יאוחר מחודש פברואר בכל שנת עבודה.  * יעוץ לבעלי מקצוע מתחומים אחרים שפונים לוועדה או שמוזמנים.

 

תנאי סף

השכלה ודרישות מקצועיות.

·         תואר ראשון (לפחות)  בעבודה סוציאלית

·         רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.

·         בעלת  ניסיון בשל לפחות 3 שנים בעבודה סוציאלית בתחום הטיפול בילדים ומשפחות במחלקה.

·         בעלת יכולת לניהול דיון בצוות רב מקצועי.

·         סיים בהצלחה קורס הכשרה לתפקיד יו"ר וועדת תכנון טיפול והערכה או התחייבות לסיים הקורס תוך שנתיים (יש לצרף תעודה בתום התקופה).

·         השתתפות בהכשרות ומפגשים מחוזיים בהתאם ללוחות זמנים שייקבעו.

 

דרישות נוספות

יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה- OFFICE

שפות – עברית ערבית ברמה גבוהה.

עבודה בשעות לא שגרתיות לפי דרישת המערכת, לרבות דיוני חירום

 

הבהרה מגדרית:

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד

 

 

 

מנהלה:

בקשות למכרז יש להגיש עד יום: ב' 12/5/2025 בשעה 12:00

חובה לצרף:

1. שאלון למועמד והצהרה בדבר קרובי משפחה או ניגוד עניינים ( ניתן להוריד באתר המועצה www.basma.muni.il ) או לקבל במשרדי משאבי אנוש במועצה.

2.  קורות חיים.

3. תעודות ומסמכים להוכחות דרישות התפקיד.

המסמכים יוגשו   למייל kaisark@basma.muni.il   או במסירה אישית למזכיר המועצה.

מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תיבדק והיא תפסל על הסף. רק פניות של מועמדים העומדים בתנאי הסף יענו. מועמד עם מוגבלות יהא זכאי להתאמות הנדרשות לו בהליכי הקבלה לעבודה ובמידת הצורך במהלך תקופת ההעסקה. עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. מועמד שיבחר לתפקיד ישובץ במערך החירום המועצתי.

 

 

בכבוד רב,

ראיד כבהא

ראש המועצה