מכרז חיצוני 1/2023 לתפקיד מנהל התכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון 360 אגד בסמ"ה ערערה

משרות

מכרז חיצוני 1/2023 לתפקיד מנהל התכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון 360 אגד בסמ"ה ערערה

 

19/1/2023

מכרז חיצוני 1/2023 לתפקיד מנהל התכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון 360

אגד בסמ"ה ערערה

תואר המשרה:

מנהל התכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון 360

דרגת המשרה ודירוגה:

דירוג מח"ר מתח דרגות 38-40, מותנה בהמשך המימון של התוכנית.

היקף העסקה:

100%

סוג מכרז:

חיצוני

כפיפות

כפיפות מנהלית- לראש המועצה ו/או מנכ"ל המועצה

כפיפות מקצועית- לממונה המחוזית של התוכנית הלאומית במשרד החינוך

 

תיאור התפקיד:

מנהל התכנית הלאומית ברשות המקומית המתכלל את כל המערכים הרשותיים הנדרשים כדי להבטיח ראיה כוללת של הילדים בסיכון וכל מרכיבי מערך השירותים ברשות המקומית באופן שיטתי, שיתופי, מקצועי, חדשני, אתי ובמסגרת ההנחיות, הדרישות והנהלים של מטה הלאומית המתפרסמים מעת לעת.

תנאי סף

השכלה

בעל תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או על ידי המחלקה לשקילת תארים מחו"ל במשרד החינוך, רצוי באחד או יותר מהתחומים הבאים: מדעי ההתנהגות, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, חינוך, קרימינולוגיה, בריאות הציבור, מדיניות ציבורית. או הנדסאי רשום או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג - 2012

דרישות ניסיון:

ניסיון  מקצועי :

ý     לפחות 4 שנות ניסיון בעבודה עם ילדים ונוער מתוכן לפחות, לפחות 3 שנות עבודה בריכוז פרויקטים כולל היבטים תקציבים,, אחריות לתכנון וביצוע משימות, הובלה והנעת צוותים.

ý     יתרון, לניסיון עבודה עם ילדים ונוער בסיכון.

ý     יתרון לבעלי ניסיון בעבודה במסגרת שדרשה שיתופי פעולה בין ארגונים וכן ניסיון בעבודה מידע ממוחשבות מורכבות.

 ניסיון ניהולי: 

יתרון לבעלי ניסיון של 3 שנים בניהול צוותים של 3 אנשים לפחות.

דרישות נוספות:

יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה- OFFICE

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד

א.     צורך בעבודה עם גופים נוספים רבים

ב.      עבודת צוות ויכולת גישור

נדרשת נסיעות מחוץ ליישוב המרכז לצורך הדרכה והשתתפות במפגשים ארציים ומחוזיים.

הבהרה מגדרית:

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד

 

 

 

מנהלה:

 

בקשות למכרז יש להגיש עד יום: ד'  8/2/2023  בשעה 12:00

 

חובה לצרף:

 

1. שאלון למועמד והצהרה בדבר קרובי משפחה או ניגוד עניינים ( ניתן להוריד באתר המועצה www.basma.muni.il ) או לקבל במשרדי משאבי אנוש במועצה.

2.  קורות חיים.

3. תעודות ומסמכים להוכחות דרישות התפקיד.

המסמכים יוגשו   למייל kaisark@basma.muni.il   או במסירה אישית למזכיר המועצה.

מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תיבדק והיא תפסל על הסף. רק פניות של מועמדים העומדים בתנאי הסף יענו.

 

 מועמד עם מוגבלות יהא זכאי להתאמות הנדרשות לו בהליכי הקבלה לעבודה ובמידת הצורך במהלך תקופת ההעסקה.

 

עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

 

מועמד שיבחר לתפקיד ישובץ במערך החירום המועצתי.

 

 

בכבוד רב,                                                                                                       

ראיד כבהא

ראש המועצה