وظيفة شاغرة - مناقصة علنية: مراقب داخلي ومسؤول شكاوى الجمهور

الوظائف

وظيفة شاغرة - مناقصة علنية: مراقب داخلي ومسؤول شكاوى الجمهور

23.8.2020

מועצה מקומית בסמ"ה

הודעה על משרה פנויה

מכרז פומבי לתפקיד מבקר/ת פנים וממונה על תלונות הציבור

 

תואר המשרה: מבקר/ת פנים וממונה על תלונות הציבור.

 היקף המשרה : 50% משרה.

דרגת המשרה ודירוגה : לפי דירוג ודרגה או חוזה אישי בהתאם לכללי משרד הפנים ובכפוף לאישורו. 

מקום העבודה : מועצה מקומית  בסמ"ה.

תאור התפקיד :

  • קביעת תכנית עבודה לביקורת הרשות המקומית.
  • ביקורת פעילות הרשות המקומית בתחומים שונים וביקורות מוסדות או תאגידים המחייבים ביקורת ברשות.
  • עריכת דוחות ביקורות מפורטים בהתאם לתכנית העבודה השנתית.
  • מעקב אחר תיקון ליקויים שהתגלו ברשות ופורסמו בדוחות הביקורת.
  • השתתפות בוועדת ביקורת ובישיבות וועדות המועצה כפי שיוגדר על ידי הרשות.
  • טיפול בתלונות הציבור ברשות.

 

דרישות התפקיד תנאי סף - השכלה:

  • בעל תואר אקדמאי מטעם מוסד להשכלה גבוהה בישראל. או מוסד להשכלה גבוהה בחו"ל, שהכיר בו, לעניין זה, מוסד להשכלה גבוהה בישראל, או שהוא עורך דין או רואה חשבון.
  • לחילופין בעל עשר שנות ניסון בעבודת ביקורת בגוף ציבורי כמשמעו בחוק הביקורת הפנימית, תשנ"ב 1992 ובאישור הממונה על המחוז.

 

דרישות תנאי סף – ניסיון תעסוקתי:

  •   בעל לפחות 7 שנות ניסיון תעסוקתי מוכח, אשר מתוכן לפחות שנתיים בעבודת ביקורת (בהתאם לאמור בחוזר מנכ"ל משרד הפנים 4/2009) יתרון לבעלי ניסון בתחום המוניציפאלי.

 

דרישות תנאי סף כללי

  • יחיד.
  •  תושב ישראל.
  •  לא הורשע בעבירה שיש עימה קלון.
  •  אינו חבר בהנהלה פעילה של מפלגה או בהנהלה פעילה או גוף דומה אחר של רשימת מועמדים שהתמודדה בבחירות לרשות המקומית.
  •  לא כיהן כחבר המועצה ברשות המקומית במהלך עשר השנים האחרונות.
  •  לא כיהן כחבר מועצה ברשות מקומית הגובלת עם הרשות המקומית במהלך השנתיים האחרונות.
  •  לא היה מועמד בבחירות האחרונות לרשות המקומית.

 

 

 

 

 

כישורים אישיים

  • הכרת פקודות העיריות , חוקים , תקנות ונהלים הדרושים לביצוע עבודת הביקורת .
  • הכרת אוגדן תנאי שירות של עובדים ברשויות המקומיות ,תקש"יר, וכל נוהל ותקנה המתייחסים לעבודת הביקורת.
  • אמינות ומהימנות אישית, כושר התבטאות מעולים בכתב ובעל פה, יוזמה ומעוף, הבנה ותפיסה, יכולת קבלת החלטות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תאום ופיקוח, סמכותיות, עמידה בלחץ זמן, כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים, יכולת ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים.

 

הגשת מועמדות:

מועמדים/ות העונים/ות  לדרישות הנ"ל בלבד, יגישו את מועמדותם/ן בצירוף קורות חיים ותעודות בצירוף הצהרה בדבר קרובי משפחה או ניגוד עניינים, את המסמכים יש להגיש במסירה אישית בלבד  למזכיר המועצה עד ולא יאוחר מיום   8.9.2020 שעה 12:00 בצירוף מלוא המסמכים והאישורים המוכיחים את עמידתו בתנאי המכרז, לרבות ובמיוחד פירוט אודות קיום הניסיון הנדרש בצירוף אסמכתאות להוכחת האמור ( כגון אישור מקום העבודה המאשר את טיב העבודה, מהותה, הניסיון שנרכש וכו), כך למשל הגשת מועמדות תוך ציון פרטי ניסיון ללא אסמכתאות אשר יוכיחו את קיום הדרישות עפ"י תנאי המכרז אין בו די. הצעה אשר אליה לא יצורפו מלוא המסמכים הדרושים, לרבות האמור לעיל תיפסל כלל והמועמד אף לא יוזמן לוועדת בחינה.

טפסים להגשת מועמדות ניתן לפנות מזכיר המועצה או באתר המועצה www.basma.muni.il .

מודגש בזאת כי מועמדות שתוגש בדרך אחרת ו/או בחלקיותה ו/או לאחר המועד האמור לעיל, לא תובא בחשבון.

·         המודעה מיועד לנשים וגברים כאחד.

·         תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות.

·         לפרטים נוספים יש לפנות למזכיר המועצה קיסר כבהא, במייל kaisark@basma.muni.il

 

 

 

בברכה,

ראיד כבהא

                                           ראש המועצה