מכרז פנימי לתפקיד מנהל/ת משאבי אנוש

العطاءات

תואר המשרה: מנהל/ת משאבי אנוש

היקף המשרה: 100%

דרגת המשרה ודירוגה: דירוג מח"ר    דרגה: 38-40

כפיפות: מזכיר המועצה

 

תיאור תפקיד:

התווית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות, ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארגוניים ברשות.

 

עיקרי התפקיד:

·       תכנון אסטרטגי של מערך ההון האנושי ברשות.

·       ניהול תהליכי איתור, מיון וגיוס של עובדים לרשות.

·       ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים ברשות.

·       ניהול תקני משאבי האנוש ברשות.

·       ניהול מערך ההדרכה ברשות.

·       ניהול תחום רווחת העובדים בארגון.

·       ניהול מערך דיווחי הנוכחות של עובדי הרשות.

·       טיפול בסיום העסקת עובדי הרשות.

·       ניהול יחסי העבודה ברשות.

 

תנאי סף:

השכלה ודרישות מקצועיות:

השכלה :

·       בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית.

·       המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.

דרישות ניסיון:

·       ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות, במהלך 5 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי האנוש, פיתוח, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס, מיון וקליטה,  ניהול מערך הדרכה.

·       ניסיון ניהולי: שנה לפחות של ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

 

דרישות נוספות:

שפות - עברית וערבית ברמה גבוהה.

יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה- office

 

 

רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים.

מאפיינה העשייה הייחודיים בתפקיד:

·       איזון בין צרכי הרשות לצרכי העובדים, באמצעות התאמת פתרונות אפקטיביים.

·       ניהול משא ומתן עם גורמים שונים ברשות.

·       הנחיה וליווי של מנהלים עמיתים בארגון.

·       עבודה עם ממשקים רבים ברשות ומחוצה לה.

·       יכול ניתוח וקבלת החלטות.

·       עבודה בתנאי לחץ.

 

מועד אחרון להגשת מועמדות:

מועמדים/ות העונים/ות  לדרישות הנ"ל בלבד, יגישו את מועמדותם/ן בצירוף קורות חיים ותעודות בצירוף הצהרה בדבר קרובי משפחה או ניגוד עניינים, את המסמכים יש להגיש במסירה אישית בלבד  למזכיר המועצה עד ולא יאוחר מיום   28.11.2019 שעה 12:00 בצירוף מלוא המסמכים והאישורים המוכיחים את עמידתו בתנאי המכרז, לרבות ובמיוחד פירוט אודות קיום הניסיון הנדרש בצירוף אסמכתאות להוכחת האמור ( כגון אישור מקום העבודה המאשר את טיב העבודה, מהותה, הניסיון שנרכש וכו), כך למשל הגשת מועמדות תוך ציון פרטי ניסיון ללא אסמכתאות אשר יוכיחו את קיום הדרישות עפ"י תנאי המכרז אין בו די. הצעה אשר אליה לא יצורפו מלוא המסמכים הדרושים, לרבות האמור לעיל תיפסל כלל והמועמד אף לא יוזמן לוועדת בחינה.

טפסים להגשת מועמדות ניתן לפנות מזכיר המועצה או באתר המועצה www.basma.co.il

מודגש בזאת כי מועמדות שתוגש בדרך אחרת ו/או בחלקיותה ו/או לאחר המועד האמור לעיל, לא תובא בחשבון.

 

המודעה מיועד לנשים וגברים כאחד

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                 בכבוד רב,

 

ראיד כבהא

ראש המועצה