משרה פנויה – מכרז פנימי/חיצוני לתפקיד עו"ס משפחה 2

الوظائف

משרה פנויה – מכרז פנימי/חיצוני לתפקיד עו"ס משפחה 2

 

 

17/9/2024

משרה פנויה – מכרז פנימי/חיצוני לתפקיד עו"ס משפחה

 

 

היחידה:

רווחה

תואר המשרה:

עובד סוציאלי- משפחה

דרגת המשרה ודירוגה:

דרוג: עו"ס  דרגה: י"א – ט)

היקף העסקה:

75% משרה  

סוג מכרז:

פנימי / חיצוני

תיאור התפקיד:

א.  מטפל בלקוחות במטרה לשפר את תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי ע"י יעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפנייה למוסדות ושירותים רלבנטיים, עפ"י השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע. פועל בהתאם למדיניות משרד העבודה והרווחה והמחלקה לשרותיים חברתיים.

ב. מפתח ומקיים קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום שירותי המחלקה וטיפול באוכלוסיות היעד של המוסדות האלה.

ד. משפר מצבן של אוכלוסיות שבטיפול באמצעות הפעלת תכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות.

ה.  מקיים מפגשים ושיחות עם הלקוחות לצורך איתור וטיפול.

ו.  מקיים קשר עם לקוחות במוסדות ועורך שם ביקורים לשם הבטחת המשכיות הטיפול.

ז. נוקט יוזמה לאיתור בעיות וצרכים חברתיים בקהילה ומציגם לפני הממונים עליו.

ח.  מפעיל, מדריך ומנחה עובדים סמך – מקצועיים ומתנדבים ( בתנאי  שקיבל הכשרה מתאימות לכך).

ט.  מבצע את עבודתו לפי תכנית עבודה.  מתחיל ומסיים טיפוליים בצורה מבוקרת.

י.  מנהל רישום ומעקב אחר התכניות הטיפוליות ומדווח לממונים בכתב ובעל פה, כנדרש.

יא.  משתתף בוועדות בדיונים בהתאם להנחיות הממונים עליו.

יב.  מפעיל חוקים ותקנות רלבנטיים לצרכי הטיפול.

יג.  חבר פעיל בצוות השכונתי כולל בקביעת סדרי עדיפויות בצוות ושותף באחריות הכוללת לאוכלוסייה.

תנאי סף

השכלה ודרישות מקצועיות

*  בוגר תואר ב.א. בעבודה סוציאלית .

*  רישום בפנקס בעובדים הסוציאליים

דרישות ניסיון:

ניסיון מקצועי – רצוי ניסיון טיפולי ייעודי בתחום המשפחה

דרישות נוספות

יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה- OFFICE

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

יכולת ארגון, קבלת החלטות, והתמודדות עם לחצים. יוזמה, מוטיבציה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים, יכול עבודה בצוות רב מקצועי, יכול עבודה בשעות גמישות.

כפיפות:

מנהל מחלקת רווחה

הבהרה מגדרית:

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד

 

 

 

מנהלה:

 

בקשות למכרז יש להגיש עד יום: א'  3/10/2024  בשעה 12:00

 

חובה לצרף:

 

1. שאלון למועמד והצהרה בדבר קרובי משפחה או ניגוד עניינים ( ניתן להוריד באתר המועצה www.basma.muni.il ) או לקבל במשרדי משאבי אנוש במועצה.

2.  קורות חיים.

3. תעודות ומסמכים להוכחות דרישות התפקיד.

המסמכים יוגשו   למייל kaisark@basma.muni.il   או במסירה אישית למנהל משאבי אנוש בלאל כבהא.

4. מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תיבדק והיא תפסל על הסף. המועמדים שעומדים בתנאי הסף במכרז יוזמנו לראיון בפני ועדת הבחינה.

 5. מועמד עם מוגבלות יהא זכאי להתאמות הנדרשות לו בהליכי הקבלה לעבודה ובמידת הצורך במהלך תקופת ההעסקה.

6. עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

7. מועמד שיתקבל למשרה ימציא אישור משטרת ישראל כי אין מניעה להעסקתו לפי החוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, התשס"א – 2001.

8. מועמדים שלא עונים על הדרישות לא יזומנו להופיע בפני ועדת בחינה.

10. בדיקת עמידות בתנאי הסף בהתאם לתעודות שיצרפו לבקשה בלבד.

11. מועמד שיבחר לתפקיד ישובץ במערך החירום המועצתי.

 

 

בכבוד רב,                                                                                                      

ראיד כבהא

ראש המועצה